01
feb

Nieuwe Huisstijl en Website Toelichting huisstijl

Met enige trots kunnen we melden dat de Wiese een nieuwe huisstijl heeft.

Binnen het bestuur is de afgelopen tijd besproken wie en wat we met de Wiese willen zijn en wat we willen uitstralen. En we kwamen tot de conclusie dat het oude logo en de oude website hier niet meer bij aansloot. Dank zij een financiële meevaller vanuit het Oranjefonds hebben we daarom besloten om de totale huisstijl te veranderen. De huidige website is hiervan het resultaat. Maar tevens zijn het drukwerk, de belettering op het gebouw, de vlag, de bierviltjes,  en de bedrijfskleding aan de nieuwe huisstijl aangepast.

De vormgeefster (Anja van Lunteren) heeft ervoor gekozen om een eenvoudig logo te ontwerpen, dat wel een bepaalde moderne zakelijkheid uitstraalt, maar dat tevens ook een gezellige en creatieve sfeer uitstraalt. De beide letters “e” in Wiese zijn daarom ook iets gedraaid. De rode punt symboliseert het ontmoetingspunt, een (verzamel)punt waar mensen samenkomen, waar we van een feest echt “een punt” maken en waarbij we de puntjes op de “ i “ zetten.